poniedziałek, 6 stycznia 2014

OPTYMALIZUJ WYDATKI W URZĄDZENIE MIESZKANIA Z ARKEI NIERUCHOMOŚCI


Pragniemy z przyjemnością zakomunikować, że firma ARKEI NIERUCHOMOŚCI jest partnerem w programie oszczędnościowym HOME PROFIT. Zdajemy sobie sprawę , że zakup nowego mieszkania, domu, wiąże się z kosztami niezbędnym w procesie jego wykończenia oraz wyposażenia.



Program oszczędnościowy HOME PROFIT  z partnerem ARKEI NIERUCHOMOŚCI ma świadomość skali tych wydatków, postanowiliśmy więc zatroszczyć się o ich minimalizację.

Zadbaliśmy o to, by ten nowy etap Twojego życia upływał wyłącznie pod znakiem radości  z posiadania nowego mieszkania.

Partnerami programu HOME PROFIT są dostawcy produktów i usług, których teraz najbardziej potrzebujesz. Przygotowali oni rabaty i oferty specjalne, dedykowane wyłącznie uczestnikom Program.



Co to oznacza dla naszych Klientów ?


Program HOME PROFIT umożliwia redukcję wydatków w procesie adaptacji Waszych nowych mieszkań. Rabaty sięgające nawet od kilku do kilkunastu tysięcy złotych!

Z HOME PROFIT współpracują setki Partnerów w szerokim przekroju branżowym, dedykowane oferty specjalne, promocje asortymentowe oraz inne liczne korzyści czynią program HOME PROFIT nieocenionym towarzyszem Waszych zakupów.


Stwórzcie mieszkanie swoich marzeń, dokonujcie codziennych zakupów, dbajcie o formę i zdrowie, wyjeździe na wymarzone wakacje! Wydajcie mniej z programem HOME PROFIT !



Zapraszamy do kontaktu




Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie www.homeprofit.pl

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wolałam skorzystać ze wszelkich porad fachowców z https://highlevelestate.pl w momencie jak szukałam mieszkania. Nie mam w ogóle do takich rzeczy głowy więc wolałam zlecić to osobom które się na tym znają. Myślę, że tego typu wybory nie są łatwe więc lepiej posiłkować się specjalistyczną wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardziej poszedłem w tym kierunku, że wynająłem jedno z moich mieszkań i nie miałem w zamiarze go nawet sprzedawać. Tym bardziej, że jak przeczytałem https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem to faktycznie teraz wiem czy warto jest ubezpieczać takie mieszkanie pod wynajem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem bardzo zadowolony ze swojego mieszkania. Tym bardziej, że skorzystałem z doskonałej oferty i kupiłem mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html co moim zdaniem było bardzo dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Remontując nasz stary dom, stanęliśmy przed wyzwaniem odnowienia oryginalnych, drewnianych podłóg, które były w opłakanym stanie. W naszych poszukiwaniach trafiliśmy na stronę https://cyklinowanie.szczecin.pl/, która zaoferowała dokładnie to, czego potrzebowaliśmy - profesjonalne cyklinowanie bez pyłu. Zespół specjalistów podjął się zadania z niesamowitą precyzją i zaangażowaniem, przywracając podłogom ich dawny blask. Cały proces przebiegł sprawnie, a efekt końcowy przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Dzięki ich pracy nasz dom zyskał nowe życie, co sprawia, że z całego serca polecam tę firmę każdemu, kto chce odnowić swoje drewniane podłogi.

    OdpowiedzUsuń