sobota, 1 marca 2014

WYCENY NIERUCHOMOŚCI


Oferujemy wyceny nieruchomości dla:
  • zabezpieczeń kredytu bankowego
  • postępowań sądowych
  • ustalenia podatku od spadku czy darowizny
  • ubezpieczenia nieruchomości
  • zniesienia współwłasności
  • zamiany, sprzedaży czy negocjacji
  • oraz innych celów indywidualnych






Wycena nieruchomości sporządzona jest w formie operatu szacunkowego, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności:
  • Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. Nr 115, poz. 741 z późniejszymi zmianami).
  • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego Dz.U. z 2004 Nr 207 poz.2109).
  • Standardów Zawodowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
Operaty szacunkowe są sporządzane zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, zawierają wszelkie informacje niezbędne dla ustalenia sposobu postępowania i wniosków rzeczoznawcy majątkowego dotyczących określenia wartości nieruchomości. Operat szacunkowy jest opinią autorską rzeczoznawcy majątkowego o wartości nieruchomości i stanowi dokument urzędowy. Proces szacowania wartości nieruchomości jest w każdym przypadku poprzedzony szczegółową analizą rynku nieruchomości, na którym znajduje się przedmiot wyceny, jak również wizją lokalną.
 

4 komentarze:

  1. Aby dobrze wycenić wartość nieruchomości na pewno trzeba posiadać odpowiednią ku temu wiedzę. Jak w moim przypadku był niedawno skup mieszkań to muszę przyznać, ze cena pozytywnie mnie zaskoczyła. Tym bardziej, że chciałam pozbyć się mojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy okazji korzystać z takich usług, gdyż do tej pory kupiłam tylko jedno mieszkanie i to z rynku pierwotnego. Najbardziej jestem zadowolona, że developer https://www.eurostyl.com.pl/ był w stanie zapewnić mi tak wysoką jakość nieruchomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mnie to moje mieszkanie w Warszawie również zostało bardzo sprawnie sprzedane. Wszystko dzięki firmie https://zmiana-lokum.pl/ która praktycznie od razu wyceniła moją nieruchomość i skupiła to mieszkanie ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dobrą sprawę ja się nigdy takimi rzeczami nie interesowałem odkąd udało mi się kupić moje mieszkanie. Jestem zdania, że bardzo fajnie również sprawdziła się ekipa remontowa z https://www.remonty.w.poznaniu.pl/ która wykończyła wnętrza w moim nowym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń